23/10

15:00  Är på ett djävulskt dåligt humör. Har nog mycket att göra med gårdagen. Och som grädde på moset så fick jag så klart inte min semester ersättning från grad hotel idag, sen fick jag såklart inte min lön  varken från umbertos eller campingen. Åh, nu är jag bara så sjukt förbannad och grinig. Så helgen som jag verkligen hade sett fram emot är typ helt jävla inställd. Ikväll ska jag kolla idol, för de har rocktema (men om jag känner mig själv så kommer jag nog bara bli ännu mer förbannad när idolerna sjunger sönder mina älsklingar) USCH! Imorgon vet jag inte alls hur det blir. Planerna var ju att fixa förfest sedan ut och festa hela natten med karro, men nu blir det ju inte så. FY FAN VA JAG HATAR ATT INTE HA PENGAR! åhhhh!
Så, nu har jag avreagerat mig lite ialf.

Sitter och väntar på att min tvätt ska bli klar så jag kan tagga ner i källaren och hänga upp den. Sen tror jag nog att jag ska leta upp mitt skiss block och börja spåna lite på min smyckeskollektion som jag Vill göra. Själv tycker jag att det är en killer idé och den har funnits kvar i mitt huvud ända sen vi hade "smyckes" tema på designen i våras. Nej nu ska jag inte säga för mycket.

Hoppas ni har en bättre dag/helg än vad jag har.

ciao


någon mer än jag som saknar att komma hem en fredag och bänka sig framför detta? :)

Kommentarer
Postat av: Maja

haha jag saknar också fångarna på fortet!!! går nog inte en enda dag utan att jag och zach pratar om det haha! :P

2009-10-24 @ 00:29:57
URL: http://majaober.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0