27/10

11:52   Ny vecka, nya tag?

Mitt mobil abonnemang gick ut igår, efter 4 år så känns det skönt att vara "fri" ;) haha. Laddade även på med pengar en minut efter det hade gått ut ;) Så nu sitter jag med 150 riksdaler på mitt kontantkort & 3000 fria sms denna månden, tror jag klarar mig ett tag ialf.

Klockan är snart 12, är tänkt att jag ska ta bussen kl 1 för att senare möta upp My i stan för en fika kl 2. Ska bli skoj :)

veckan ser ut såhär;
onsdag; 15:00 "modell för en dag" fotografering med karro i Hbg. Följt av Hockeyträning.
torsdag; ev.spinning
fredag; gym.
lördag; ev.lagfest
söndag; Hockeyträning

Med andra ord inte mycket som är fast & bestämmt. men så är det.

Nu måste jag göra mig i ordning om jag ska hinna med bussen.

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0