28/10

12:29   Det har pumpats väldigt mycket nik&jay ut från mina högtalare nu på sistonde.
Jag sjunger med & är verkligen lycklig i hela jävla kroppen. Helgen i CPH med steenis var verkligen oslagbar! Det är nog mer såhär i efterhand jag verkligen insåg hur mycket den betydde. Att se våra loverboys som vi suktat efter så länge, och att få dela allt med dig. Allt från lyx-hotellet, lyx-maten, köandet, allt. ;)
Jag vill verkligen tillbaka. Snart blir det, hoppas jag verkligen.
Jag vill stå längst fram vid scenen, känna rysningar genom hela kroppen, höra musiken & sågen pumpas högt ur från högtalarna, höra tusentals?, massvis av fans skrika så fort vi ser en bild på våra älsklingar. Jag vill stå där längst fram bredvid dig och sjunga med i låtarna.  det var en helg som var så äkta och så jävla full med lycka.






Kommentarer
Postat av: Sara S.

jaaa, det är verkligen nu efterhand man inser hur mycket den helgen betyder. känns overkligt fortfarande och kommer nog alltid att göra. och det kommer bli en till gång oavsett vad! <3

2009-10-28 @ 23:30:50
URL: http://stenfeeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0