29/10

23:12   Smått uttråkad. Sitter och funderar hur helgen kommer bli.

Idag har jag inte gjort mycket. Kvällen/Natten igår blev lite väl jobbig och somnade inte förränns sent. Var ialf iväg och handlade med papps, köpte även pumpor som jag ska göra vid imorgon. Det är ju trots allt Halloween :P Men lite knasigt känns det. Mamma & Pappa ska ut på krogrunda imorgon med HOG och jag har absolut inga planer. Känns som att dom festar mer än mig, men det är helt okej :)

Nu tänkte jag klippa lite håret kortare, platta det och sedan klippa lite frisyr på det hela. Blir nog bra, eller ja klart det blir! :) Förresten så var det asskoj att fotas igår, blev massa fräsiga bilder. Så vi ska dit nästa vecka och köpa de bilder vi vill ha. Vissa bilder blev så klockrena så jag måste ha dom :) Fick ju världens snyggaste frilla med! :)

Nej nu ringde oskar,

ciao


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0