31/10

12:31   Jag verkar vara den enda som är vaken i huset, och tusse då förstås. Det var ju trots allt han som stod och mjauade i en timme innan jag gick upp^^
Jag har ialf hunnit tömma diskmaskinen med, och ska snart käka frulle hade jag tänkt. Börjar bli lite små sulten, och kom precis på att vi köpte gott pålägg när vi var och handlade igår  :)

Sen ikväll, eller vid 6 är det lag/halloween fest hemma hos ellinor. Först skulle jag gå, sen ångrade mig, men nu ska jag gå endå :P haha. Dock lite svårt att komma på vad jag ska klä ut mig till så här samma dag. Men det blir nog bra, det brukar vara så :P

Nej nu skriker kroppen efter kaffe.

ciao


Studentmaskeraden på kulla. rambo var jag då, säkert kort ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0