4/10

13:44   Söndag. igen. Fan veckorna bara flyger förbi.

Gårdagen, träffade erica & det blev en kvällsfika på mezo, kollade läget i stan lite sen hem och sova. 4 okt idag, vilket betyder att erica fyller år tomorrow, men det ska firas nästa lördag, efter matchen. mys!

Idag, hm, sitter ensam hemma nu och hör vinden blåsa. Tror att bror är i stan och ska kolla fotbollen, medans mamms&papps precis begav sig mot cph. De ska nämligen på konsert, The Cult är det som spelar. Innan de åkte så hann jag med en snabb talk med pappa och informerade han om vilka knivar jag vill ha, fyller ju år snart. Men är lite kluven. skit samma.

Skrev upp några punkter på vad jag ska göra idag, men får se hur mycket av det jag pallar.

- Tvätta mina träningskläder
- Tvätta & putsa mina skor
- Städa lite på rummet
- Spela guitar hero

vettiga saker va? Ialf några :P

Ska ner och kolla lite tv först.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0