5/10

22:13  Blev gymmande idag med steenis. Likaså tomorrow + sanna.

Börjar kännas bra, som att jag klarar av det. Men detta är bara början. Tror nästan jag får slänga in dubbelpass nästa vecka. Jag vill ha snabba resultat så man ser att det blir resultat. Men jag vet att det tar tid. Bra ska det bli. Spec sen när jag har min grya tattoo med, jag menar då måste ju min rygg va snygg och biff så jag kan visa upp den ;) haha.

Ska också försöka träffa oskar imorgon. antingen ska jag till han eller så ska han hit. Blir nästan enklast om jag taggar till han för på onsdagen ska jag till stan med steenis. Då är det bara att åka från rydebäck och mötas upp i stan. Så slipper jag flänga mycket. För på onsdag är det även hockeyträning. En viktigviktig träning.

Vi har ju match på lördag så hoppas vi kör matchträning och liknande, det är verkligen behövligt.

torsdag så ska jag hinna med att åka till josse & mimmi hade jag tänkt. Men blir lite stressigt med träningen då. Egentligen så är det spinning med mamma, men eftersom mamms jobbar på karla då så hinner vi inte med det passet. Så jag har tänkt såhär, hälsa på josse vid lunch, sen åka till ishallen och vara där hela dagen. När allmänheten stänger så taggar jag till karla och håller mamma sällskap sen åker med henne hem. Det låter som ett bra alternativ!

Fredag har jag inte planerat än, ska kolla vilka pass de kör på F&S och kanske tajma in något. Fast å andra sidan så är det bättre om jag tar fredagen som min vilodag och vilar upp inför matchen.

Min vilodag är egentligen på söndag, men då har vi hockeyträning så får flytta den ;)

Haha, blev bara massa tränings snack. Men känns bra. Som jag sagt innan så ska jag planera min träingsvecka varje måndag. Dels så att jag enkelt kan välja vad jag ska träna de olika dagarna, och dels för att jag inte ska mygla undan från det!

Nu ska jag skriva in allt ordentligt i min träningskalender sen chilla innan sängen kallar.

ciao


Kollade igenom lite bilder och hittade denna från Sweden Rock 2009. Vi spelade kort, oskar, jag & pappa.
Här vann jag, och bilden är så jävla mycket jag. Självgod, lite egenkär och älskar att vinna! ;)

Kommentarer
Postat av: Sara S.

nu blev det tyvärr inte gymmet för alla :/ men stan imorgon :b om du fortf vill så klart :D

2009-10-06 @ 14:17:00
URL: http://stenfeeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0