1/10

00:20  Så många gånger har jag sagt det förrut. Så många gånger ar jag börjat men sedan slutat. Nej, nu får jag för fan skärpa mig. This time I'll do it on my own. Nu jävlar ska fläsket minskas och musklerna ökas, jag ska fan bli nya Pauline Nordin. (nästan ialf) ;)

Söndagar är vilodagar, resterande veckodagar = träning. Bullshit att man behöver 3 dagars vila om man kört ett extremt hårt pass. Isf har man inte varit på swish. När inte jag tränar så finns det någon där ute som tränar för att bli bättre än mig.

Det var hockeyträning nu ikväll som var rent ut sagt patetisk. Kommer dock inte gå in på några detaljer. Jag ska köra mitt race, det är det jag är bra på. För första gången på länge ska jag inte träna för att bli snygg/smal för någon annan. Nu ska jag göra detta för min egen skull, jag ska bli nöjd med mig själv, och nöjd i min kropp. Jag vill att min starka insida ska synas på utsidan med.

Nu ska jag vänta på att oskar ska ringa sen sova. Imorgon väntar ett hårt pass på gymmet.

"Winners never quit, Quitters never win."

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0