15/9

15:17  Gomorron' gomorron'!
Ialf för min del, gick upp för drygt 40 min skulle jag tro. Illa att sova bort halva dagen, men vafan.

Nu ska jag ner och baka kärleksmums, då min underbara bror fyller 23 idag! :) Sen när mamma kommer hem ska hon baka en tårta och mot kvällen ska vi fika o så :) Annars skulle jag behöva fixa på mitt rum & tvättat lite, men är ganska så omöjligt då min garerob är för liten. UGG!

Annars då? jo jag var hos steenis nu här om dagen, sleepover med massa film & snack. Alltid lika roligt!


Sen har jag hittat Min utbildning, eller den utildningen som jag vill läsa rättare sagt. Och som det ser ut nu så ska jag bara läsa upp mina betyg sen kommer jag nog in. Men då är det först 2år i Katrineberg, där jag vill läsa Idrott&hälsa samt Personlig tränare & sen GBG för att lösa kostekonomprogrammet på 3 år. Så jävla sugen är jag! oppas verkligen jag klarar detta! Men först är det lumpen i ett år som gäller. Mailade de på försvaret innan och frågade när min kallelse skulle komma, tydligen så skickar de ut de i slutet av september. Bättre sent än aldrig, eller? ;)

Nej nu måste jag skynda mig ner i köket.

take care, ciao


Kommentarer
Postat av: alexandra

sv, Ja han är en riktig goobit ;)

2009-09-16 @ 23:13:40
URL: http://alexandrahellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0