1/9

22:35  Nyss hemkommen. Vatt med karro idag, fikat snackat, och nu senast lämnat frida i höganäs & käkat på donkan. Blev även halvbestämmt lite saker om nästa vecka. Fy fan vad jag hoppas på att det blir så.

Så imorgon och 1½ vecka framöver (till att börja med) så börjar min diet. Eller nu i början är det mer en diet, sen framöver blir det mer ordentlig mat. Tomrrow ska jag in och sola & träna. Måste bara pallra mig upp ur sängen, men det ska nog gå. På tal om nya tag, ska jag söka jobb med. eller något.

Tonight ska jag dricka upp min cola-light och njuta av det sista godiset och slutligen kolla lite tv innan jag kryper till kojs. Finns en stor chans att jag nördar mig lite vid datan med, ar kännt ett enormt sug efter att spela UT. men ja.

take care, puss


jag & steenis, en galen kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0