1/9

23:43  Det är sjukt hur många minnen & känslor EN jävla låt kan riva upp. En liten låt leder till att man lyssnar på fler och vips så sitter man här halvdeppig och funderar tillbaks 4 år, hur allt var då. och hur mitt lov tog vändning på en vecka.

Nej, det värsta är att jag verkligen Älskar den här musiken. Allt började nog när jag & papps åkte till träningen i söndags och jag satte i en gammal skiva. Det var då jag insåg hur längesen det var jag lyssnade på den sist, och förstod inte varför. Men nu förstår jag varför jag hade lagt undan skivan och tömt datan på den sortens musik. Nu inser jag vilket misstag jag gjorde genom att börja lyssna på det igen.

Musik kan verkligen vara det bästa & sämsta i livet, precis som kärlek, och att bli älskad.

Nej nu pallar jag inte mer.

 

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0