1/9

11:10  Var fan tog sommaren vägen? Dock så längtar jag till hösten. För då får jag återigen användamin andra skinnjacka, köpa ny mysig halsduk, använda mina nyinköpta stövlar. I love hösten.

Jaha, vad händer annars? Funderar på om jag skule ta och skriva in mig på körskola och plugga upp nått betyg, men som sagt jag funderar fortfarande. Men blir nog att jag får tummen ur röven och gör det imorgon. Sitter och fumnderar på vad jag ska ha på mig idag, vilken outfit det blir, vilka pjucks jag tar, samt vilken väska det blir. Spännande.. Sen som grädde på moset sitter jag som en hök och väntar på att posten ska dimpa ner i lådan. För nu måste jag verkligen få min inkallning till lumpen.

Hm, på tal om det så blir det noh träning imorgon med, men först idag. Blir nog att jag träffar sarah en runda efter hon har slutat jobba sen får man se var fötterna bär en.

Nu blir det musica!

take care, ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0