22/9

14:56   I've made up my mind.

 

Ska tacka nej till jobbet.

Ska satsa de här 3 månaderna på träning.

Ska försöka plugga upp betyg på komvux. (Hjälp, hur går man till väga?!)

Ska göra det bästa av situationen!

 

Nu, ska jag göra mig i ordning & fixa mig sen bussen till oskar. Behöver rensa huvudet lite.

Ang. halmstad och hockeyn. Imorgon är jag med på träningen med Rögle, och känner efter hur det känns. Därefter bestämmer jag mig om jag lägger grillorna på hyllan eller om jag ska byta den gröna tröjan mot den blå.

Nu vet jag for sure vilka som är mina riktiga vänner. Ni är Guld värda. <3


take care, ciao


Kommentarer
Postat av: Sara S.

gå till kunskapsforum där anmäler du dig till plugga upp ;D

2009-09-22 @ 22:46:56
URL: http://stenfeeldt.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag hjälper dig mer än gärna med ditt plugg, jag har ju också läst upp betyg :) PUSS hjärtat!

2009-09-23 @ 19:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0