24/9

22:39   Home & seg.

Har varit en lugn och skön dag med lite flängande. Var som sagt i stan och hälsade på mamms & fikade på ebba. Efter ha sprungit i nästan Alla butiker så hittade jag till sist en vit skjorta. Jävla liv var det. Sen pratade jag även med monica och det blir inge jobb imorgon, utan bara på lördag. Det vi skulle preppa imorgon hinner vi med att preppa på lördag så kändes onödigt att flänga extra.

Morgondagen: Städa, träna?, jobb 18-21, sen kanske utgång. beror helt på. Just fan, ska hinna med o duscha med, men det gör jag när jag vaknat så hinner håret självtorka, good!

Ska även sitta uppe till 00:00 för att checka hur mycket jag får i lön, och betala in min sjkuliga räkning till telenor. Bättre att göra det så snabbt som möjligt så försvinner ångesten lite ialf, eller inte! haha!

Nej, nu taggar jag.

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0