24/9

13:45   24'e. 3 små månader kvar till julis. Love it!
1 mån kvar till högskoleprovet - nervöst!

Nu sitter jag här, färdig fixad & väskan är packad. Ska nämnligen ta bussen om en kvart till stan. Mamma jobbar på Karla idag så jag ska hålla enne sällskap. Sen brukar vi alltid fika på Ebbas med, men det är bara ett plus i kanten. Måste även köpa en vit skjorta som jag kan ha på jobb imorgon, ska passa på oc försöka hitta en "vanlig" skjorta med, eller jag har redan många skjortor, men har några på span som jag vill ha.

Jag skulle egentligen bara upp på rummet och hämta superlimmet som jag ska ta med till mamma, men så fastnade jag vid datan, typiskt ;) haha.

Börjar känna mig lite småsnörvlig med :s Så ikväll ska jag kurera mig med massa varma kläder. Får INTE bli sjuk!

Nej nu ska jag ner och snöra på mig conversen så jag inte missar bussen.

take care, ciao

jag & steenis <3 (förövrig minnesvärd kväll!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0