26/9

16:04  Blir hämtad om 30 min.

Peppar inför jobb med lite go musik, Flogging molly och nu lite europe ;) Älskar min "rock" playlist på spotify. Visst det är inte bara rock musik, men kom inte på något bättre namn på den. Sen förstår jag, och det är huvudsaken ;) haha.

Nej nu ska jag itta någon tischa som jag kan jobba i. Har en svart som jag har tänkt ha, men isf måste jag byta byxor, kan inte både ha svarta byxor&tröja på jobb. Då blir väll folk rädda och kallar min "punkare" som felicia i sommras, haha jag tror jag dör v skrat när jag tänker på det. Och en dag när ocksr&fredde kom och hälsade på mig på jobb i sommras så hade dom svarta tröjor på sig, då frågae felicia, "är det dina punkar kompisar" med en skeptiskt röst. HAHA, fan jag saknar den lilla filuren! ;P

Fan, nu har jag bråttom, ska hinna sminka mig med ju!

take care, ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0