26/9

13:11  Godmorgon.

Ellr kanske inte så jävla god morgon, blev väckt av att någon ringde hem, och vägrade lägga på. Om man känner mig så vet man att jag Aldrig svarar när jag sover. Så jag låg kvar i sängen och hoppades den som ringde skulle ge upp, och äntligen efter säkert 13 signaler DÅ tystna telefonen. Sen var jag redan vaken så det var bara att masa sig upp ur sängen och ner i köket.

Ensam hemma idag, eller ialf nu. Sitter och funderar på vad jag ska ha på mig på jobb idag, jobb på campingen ikväll. halv 5 kommer monica och hämtar mig. Vi har en bokning på 100 pers som ska äta mex buffe, och vi är 3 pers som ska jobba ikväll så det ska nog gå bra :) Ska ta med mig en an mina knivar med tänkte jag, de som finns i restaurangen är värdelösa och tar evigheter att använda.

Nu tänkte jag kolla lite tv oc ta det lungt innan jobb.

take care, ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0