2/9

13:07  Nästan precis vaknat och hunnit äta frulle med. Sov länge idag - skönt!
Märkte även att min bror var hemma så jag har valt att skjuta på mina planer för dagen tills imorgon, today vill jag vara med brorsan! Han skulle bara komma klart på true blood tydligen. Vilket perfekt tillfälle för mig att göra mig i ordning under tiden tänkte jag, men dryg som jag är så fastnade jag vid datan.

Sitter och velar vad jag ska ha på mig idag, svårt beslut. Eller jag kom på det innan men vill helst använda mina andra skor och då måste jag ha en annan outfit, hmm. Dagens i-lands problem.

Jag tror nästan jag ska vara lite duktig och börja hänga upp mina kläder tills brorsan blir klar. Det blir det och lite bra musik till!

take care, ciao


min tusse <3

Kommentarer
Postat av: alexandra

ååh vilken sötis :O

2009-09-16 @ 23:12:13
URL: http://alexandrahellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0