29/9

11:55   Good morning sunshine.

Vaknade vid 11, dels för att alarmet ringde och dels för att jag var utvilad. Kaffekokaren är igång och snart ska jag vakna till liv.

Var ju som sagt på Evil Twins igår och kollade på min skiss, mega fin är den. Fick tom en kopia av den med mig hem. Vill bara ha den lite större men det skulle inte vara några prob. sa han. Sen funderar jag på vilka färger rosen sa vara, just nu är jag gaska så inne på rött & lila, tror det kan bli snyggt. Men får se när det blir dags vad han har för förslag. Tänker dock inte säga när den ska göras, men det är ett tag kvar. Sen kommer den kosta betydligt mindre än vad jag trodde, och det är ju bra :P Men åh vad jag längtar! :)

Idag, ja vad händer idag? Tror jag ska få tummen ur röven och städa klart mitt rum, TROR. Ska först njuta av en lång och välbehövd frulle.

Igårkväll var det också fotografering med laget i Rögle. Blir nog bra. Pappa tog även nån bild på mig som kommer upp när jag pallar lägga in dom på datan ;) haha.

Nej, nu kallar kaffet.

take care, ciao 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0