3/9

11:49  God morgon, vaknade faktikst tidigt idag ( typ en halvtimmesen) med tanke på att jag somnade efter 3 igår. Skulle egentligen tränat nu, men käne rverkligen zero motivation och så har jag smått ont i axeln. Gnälleröv jag vet, men att gå till gymmet när man inte är taggad på det är bara helt jävla meningslöst, man får inte gjort ett piss och slösar bara bort tiden.


Vad som annas bestämmdes igårkväll var att jag skulle till oskar idag, fast det är nog inte förräns senare, fast om jag skyndar mig så kan jag nog ta bussen 1, hmm. Känner mig på uruselt humör och vill köpa något för att må bättre. Kanske kan tvinga oskar att möta mig i stan för en snabb kollrunda i affärerna? värt att tänka på ialf.


Nästa problem, kläder & hår. Har verkligen ingen aning vad jag ska ha på mig idag, och velar fortfarande om jag ska platta håret eller inte. Men om jag satsar på 2 eller 3 bussen istället så hinner jag med att klippa håret med, fr det behövs verkligen kan jag lova. Och då kan jag under tiden fundera vad jag ska ha på mig idag. Vill ju ha mina nya boots, men det är fan assvårt att matcha stuff till dom. Speciellt eftersom jag i princip har levt i leggings hela sommaren och totaldissat jeans, så har detta lett till att jag har lagt på mig lite (massa) onödigt fett som i sin tur leder till att jeansen är för tighta, bad! Kanske ska ta conversen idag med för säkerhets skull? ah, får se!


Nu ska jag hämta lite o dricka och snacka med papps lite.

 

take care, ciao

karro & jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0