8/9

00:46  what to say, jag lever mitt liv till fullo och jag älskar det. no regrets.

Galen helg. Fredag blev det lite syppe med lisa och sen kajkanten innan vi entrade en efterfest och kom hem sent. Lördags var det utgång i hbg. Eftersom jag kom dirr från job så blev det förfestande på bussen, och därefter steakhouse där dimman började inta. Redbulljäger& shotts - love it. Tivvan väntade och "avslutade" en sjukt bra kväll men massa dansande och spanande ;) Tack för en sjukt bra helg, ni underbara människor! <3

Idag vaknade jag halv 3 tror jag hon var, att inte sova alls på lördagen tog ut mig totalt. Det blev gymmande med karro och därefter en kycklingsallad mer i magen home again. Och nu ikväll har jag inte gjort ett skit, bara varit socialt och myst.

Tomorrow är det malmoe som gäller för att träffa finaste erica, som jag har saknat sjukt mycket! jag har hittat ett par döläckra boots som jag bara måste ha, dom är verkligen to die for! ;) Har även hittat lite snygga väskor & smycken som jag ska spana in. En dag i malmö, med shopping & fika, med erica - blir inte bättre än så! :*

Nu ska jag återgå till mitt sms'ande, och klura ut vilka kläder jag ska ha på mig imorgon, men tror redan jag har bestämmt mig :P Självklart följer min älskade kamera med imorgon och dokumentarar, will keep you posted!

take care, ciao


Kommentarer
Postat av: Sara S.

tack själv <3

2009-09-08 @ 01:21:28
URL: http://stenfeeldt.blogg.se/
Postat av: Sara S.

tack själv <3

2009-09-08 @ 01:21:38
URL: http://stenfeeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0