9/9

17:58  Var en underbar dag i malmö igår/idag med erica. Jag blev massa pengar fattigare men lite lyckligare ;) Fick köpt snyggaste bootsen ever, 2 festlinnen, 3-tischa, en kofta, en stickadlångarmad tröja & ett par jeans. samt hårband och lite smått :) Älskar varje plagg så är fete nöjd! Sen blev allting tuusen gånger bättre av att erica var med, det här behövdes verkligen!

 

Hemma nu, följde med papps & handlade lite på cg, så snart blir det väll käk med. Jag har beställt kyckling korv och spenat/tomat pasta. Blir nog bra.

 

Usch, nu börjar allt på nytt igen, jag fattar inte det. Jag var riktigt jävla lycklig när jag satte mig på tåget i malmö på väg hem. Men väl på bussen hem så vände allt. Jag fattar inte hur det kan bli så. och nej det finns ingen pms & skylla på. Bara på en timme gå från lycklig till att må helt sjukt psykiskt dålig? nej, jag börjar nästan tro att jag har något allvarligt fel i mitt huvud. Äh, jag vet inte vad jag ska göra.

Hockey ikväll, kanske får mig på att tänka på något annat i bara en timme? Hade varit så skönt.

Sen är det egentligen jobb både fredag&lördag, men jag tror vrkligen inte jag orkar. Vill bara ut och festa & släppa allt. Jag vill rymma från verkligheten. Snälla ta mig härifrån någon. Jag pallar inte mer.

ciao


Kommentarer
Postat av: Erica

Du får komma tillbaka hit igen :) Om du mår bra här så får du stanna så länge du vill! Jag tackar ju inte nej till att ha lite sällskap och hjälp här hemma ;)

2009-09-10 @ 14:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0