11/4

19:42   On the bus back to reality.

Äh, fattar egentligen inte vad jag snackar om, yrar väll som vanligt ;) Dagen har varit GULD, har även varit ute med mamms&papps och åkt Harley, fy fan vad jag älskar det!

Förresten så var jag o glodde bio igår, shutter island blev det. Fy fan vad bra den var! En film helt i min smak, sen var det et fete stort plus i kanten att Leonardo Dicaprio ver med ;) höhö, aldrig fel att ha något extra mumsigt att titta på ;) Filmen var lite i samma stuk som "secret little window" med johnny deep, en film där man får tänka lite och som är så jävla värd att se, de 2h som filmen var bara susade förbi!

Nu ska jag chilla lite vid datan, och sen slänga igång en film hade jag tänkt, antingen wolverine eller lite kenny starfighter, trot det blir det sdistnämnda men får se vad jag är sugen på sekunden innan jag ska kolla ;)

Nu i veckan så är det räddningstjänst som gäller, men även SISTA veckan med hela 6'e pluton. Sorgligt men sant. v.16 är det bara kockarna fårn 3&4'e tropp som stannar kvar för akutsjukvåtrd medans de andra är lediga. Sen v.17 går vi ut på våra respektive båtar/fartyg. Det är skrämmande när man tänker efter hur snabbt de här 3 månaderna har gått, det är inte förränns nu som jag har insett hur jävla kul man har haft det, och hur sdjukt mycket man kommer sakna alla! När vi väl kommer ut på båtarna så är det nytt folk och man ska lära känna sin besättning. Hoppas verkligen jag ha,mnar med nån go i köket och att min besättning är härliga som fan. Men det ska bli kul som fan, och nu i veckan får vi dessutom vår  SSD (sjöstridsdräkt) dvs våra blåklä´der, som är så jääävla snygga! :)

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0