11/4

10:00 Guten morgen.

Söndag och en helt ny jävla dag. Idag bär det också av tillbaka till kalle-k. Ska faktiskt bli skönt att få komma tillbaka till min lilla bubbla.

Helgen har varit jävligt chill och härlig. Igår var jag uppe med tuppen och åkte sedan till väla med mamms & papps. Jag fick en liten coktail väskaoch lite smycken, samt fick köpt en råtuff tischa själv. Dock så jävla typiskt, jag åkte dit för att jag skulle köpa ett par nya skor, men hittade INGA. Eller jo ett par som var helt jävla råheta, men klart så passade de inte på mina fötter, så jävla typiskt!

Nu sitter jag och kollar på London Ink, och längtar till min nästa gaddningstid dom jag vill ha NU. Hoppas verkligen brorsan kan fixa en bra tid där uppe i nkpg. Orkar inte riktigt stå i kö ett år för något såhär litet.

Tror jag ska klä på mig, hämta tidningen och ta en långfrukost. Ska packa tidigt idag med och försöka fixa lite. JUST FAN; jag måste tvätta med! Jävla tur att jag kom på det.

Nu, tvätten!

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0