1/4

20:57  Home, efter en jävligt psykiskt krävande vecka måste jag säga.

Gårdagen var helt klart den hittills jobbigaste dagen i hela lumpen. Vi fick testa släcka en brinnande docka med en filt, vilket var helt jävla sjukt obehagligt. Jag är verkligen livrädd för eld men är glad att jag gjorde det endå. Man måste som sagt börja någonstans. Men när min känga började brinna lite smått och jag såg eldflammor komma ut under filten, då jävlar hoppade hjärtat över några slag.

Senare på dagen så hade vi skjutning med gas/skyddsmask. Fy fan säger jag bara till det med. Man känner sig så otroligt inlåst och fast i masken. Sen får man ingen frisk luft heller. Trodde seriöst att jag skulle tuppa av några gånger, nej usch, det var så jävla obehagligt. Hoppas verkligen att jag slipper använda en sån igen..

Såja, det var det som har hänt. Eller just det, idag när vi hade vapenvård så svimmade 3 pers. Helt sjukt. Man känner sig så jäkla maktlös när man ser en person falla handlöst bakåt och bli helt vit/gul i huvudet. sen en sekund senare svimmar en till. Men det löste sig efter ett tag.

Just fan, jag fick ett påskägg idag, fy fan vad gott! ;) och sen till min jävla fasa så fungerar vågen här hemma. nu ligger jag på +7 JÄVLA KILO. helt sjukt för fan. nej, på tisdag när jag taggar tillbaka till kallekrona ska förändringar ske. För så här kan jag fan inte gå runt och se ut, nej fy fan säger jag bara. Beach 2010 är ju på ingång, och man kan inte se ut hur som helst. Borde fan ha med mig en våg till lumpen och ha koll på kilona. Nu är det fan fullt jävla allvar.

Annars då? Jo, jag ska boka min tid för gaddning nu snart. Min valkyria ska jag inte göra förränns efter muck eftersom den kommer bli så pass stor. Men tänka få min textrad gaddad nu så snart som möjligt. Pappa & mamma hade bokat tid och fått en månad senare, så det är ju allid ett alternativ. Så jävla skönt det kommer bli, att känna den där brännande och stickande känslan. Sen blir det förjävla snyggt med ;) haha :)

Nej nu ska jag fixa litta. Bilderna från kosta ligger på min andra dator, eller så får ni kolla in dom på fejjan ;)

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0