2/4 sleten

13:27  Vaknade upp med en helt jävla ömmande kropp. Visst, fötterna och händerna var redan svullna igår, men det är mucho värre idag. Nu vill jag inte gnälla, men fan det gör ont bara jag rör på mig. Jg känner mig helt kraftlös och har inte ork till ett skit egentligen. Som det känns nu så kommer helgen att spenderas i min säng och att göra ett försök till att återhämta sig. Nu tar jag en timme itaget och får se hur det artar sig.

Blev väckt till kaffe och nybakta "mormorsbullar" sådana förjävla goda med mandelmassa. Det är sådana här mornar man erkligen uppskattar att man är hemma. HOG (HarleysOwnerGroup) komme rhit imorgon, så mamma & pappa är i full gång med att fixar, städar & bakar här hemma. Vid 3 trodde de att de skulle vara klara så då ska vi ut o köra hoj :) Har verkligen längtat efter årets första körning hur jävla länge som helst, och idag blir det äntligen av - för jävla härligt! Ska även passa på att köpa hårfärg och cola när vi är iväg ;P så jag klrar kvällen ;) haha!

Nu innan hade jag tänkt försöka ta ett ryck och försöka organisera mina kläder, kanske tom tvätta, jo det måste jag göra..

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0