3/4

13:23  what a day eller inte.
Minuterna kan inte gå saktare och jag sitter bara och glor i väntan på bättre. Jsg är så jävla sugen att dra till dk, men eftersom vi har folk här så är mamma & pappa lite fast.

Naglarna är nymålade och jag är fullt påklädd, jag sitter mest ocvh väntar på någon händelse. Ifall det skulle vara som i en triss reklam "plötsligt händer det" så skulle jag vara beredd att tagga iväg var som & när som ;) haha

El stockholmo hade varit fint, utan några närmare detaljer på det. Om jag känner mig själv rätt så blir det nog en spontanresa upp dit snart. Det hade vatt något, flyg upp, käkat gott, shoppat, festat och bara haft det jävligt gott. LIte omväxkling förnöjer, och jag börjar faktikst tröttna på skåne nu. Känns som att det är dags för en större förändring snart.

Nej nu spånar jag totalt iväg i mina tankar och fantasierna flyger helt jävla iväg. En solresa ska med hinnas med, på minst 3 veckor, alternativt är att spara båda muck bidragen sen chilla iväg abroad och leva livet.

enjoy.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0