3/4 lördag

10:14  Så var man uppe och i liv. Eller har varit vaken en timme redan, och fått i mig en finfin frulle & läst om gårdagens bravader med.

Nu sitter jag och försöker klura ut vad jag ska ha på mig idag, tror att jag sminkar mig först så får jag lite extra tid på att fundera ut det^^ Håret ska bara upp i en toffs, för jag måste nämnligen in till "the big city" höganäs och köpa hårfärg. Jag testade ett nytt märke igår, men nu har jag lärt mig en sak, man ska hålla sig till det man vet fungerar ;) haha, när det gäller hårfärg då!

Så jag väntar på att brorsan ska vakna så jag kan tigga skjuts, det borde han nog kunna gå med på. För buss det pallar jag fan inte ta!

Nej nu väntar smink!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0