3/4

00:56  sitter uppe och nattsuddar med silvershampoo i håret..
Kvällen har spenderats i ängelholm med erica och carro, myspys med film :) Nu sitter jag som sagt här o chillar. Blondisch är jag redan, men eftersom det är den där silvervita färgen jag är ute efter så är det silverschampoo som gäller. Sen hade jag tänkt klippa mig med, vet hur jag vill ha frillan men luggen är fortfarande för kort för det, så det får bli en lite mitt i mellan, fast i själva verket så är det bara att håret blir kortare på längden, och luggen blir oberörd. Får se om jag pallar göra vid det ikväll, annars får det bli tomorrow.

Känns helt knepigt att vara hemma och att det bara är fredag. Men det är jävligt najs. Måste fan upp i tid imorgon med. HOG kommer som sagt hit vid 12, och jag måste vara uppe då så jag får se när alla hojjarna kommer inkörandes :) Med det i tanken så måste jag fixa frillan ikväll, kan ju inte se ut hur som helst när vi får besök imorgon för fan ;P

Nej nu ska jag göra i ordningen i sängen så jag kan däcka så fort håret blir klart.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0