4/4 kwell

21:47  Har egentligen inget viktigt att säga. Imorgon är det tillbaka till karlskrona som gäller. Först är det dock frissan, får se om man kanske kan klämma in en lunch på väla med. Jag borde packa ikväll eftersom jag inte vet när jag kommer hem imorgon. Men just nu pallar jag ikke det.

Fattar inte hur jag kan vara hungrig när vi precis har käkat. Jobbigt läge verkligen. nSka nog ner och ta nått litet nattkäk innan bingen. Kanske till och med ska ta och lägga mig tidigt idag. Varflör inte, jag har ju inget bättre för mig. Sen ska jag luska ut ifall jag ska platta håret ikväll eller imorgon bitti, hm.. Tror jag gör det imorgon bitti, så kan jag passa på att gå upp tidigare om jag nu går och lägger mig tidigare.

Vi säger så, godnatt svenska folket.

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0