4/4 missin' the old times.

17:22  Idag är verkligen inte en bra dag. Det énda som är bra idag är musiken som pumpas ur mina högtalare. Nik & Jay, där har vi äkta kärlek och något som verkligen kan göra mig lycklig. LÄngtar så tillbaka till 28/8 - 09, cph med steenis & nik&jay. Magiskt, och det går verkligen inte en endaste dag utan att jag tänker på det. Det är musiken som får en att känna sig levande.

Utöver det så mår jag bajs, orkar inte tänka på något eller ens bry mig om hur jag är mot folk. Hoppas verkligen att det försvinner tills imorgon när jag ska tillbaka till kallekrona. Annars kommer det bli en tung vecka. 10:30 är det frissan som gäller imorgon. Färgning, klippning och styling - Jag ska klippa till en frisyr, silvertona håret (förhoppningsvis), och köpa lite produkter. Eller det är mamma som ska köpa det till mig, det var hundra år sen jag var hos frissan, och nu var det hon som klippte mitt hår helt fuckat så det är inte mer än rätt att hon får fixa det då. Sen färgning & produkter kommer därtill tycker jag. Så det så. 2h har de avsatt, så hoppas fan att det blir bra, om det inte blir det då tar jag fan trimmern och snaggar av hårjävlet, för jag är så sjukt trött på det!

Ikväll ska jag packa och fixa allt tills imorgon hade jag tänkt, borde köra igång en tvätt med, men får se hur det blir.

Nej nu ska jag hämta lite vatten, sen råpumpa lite mer Nik&Jay ur högtalarna.

 

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0