5/4 back on track

19:39  sådär ja, datorn var igång, jag har krängt lite nötter och bussen är återigen i rullning mot karlskrona.. Känns lite halv knepigt om jag ska vara ärlig, känns som man har varit hemma hur länge som helst att man nästan har glömt bort att man gör lumpen, men det kommer väll när vi kör in i örlogshamnen och jag går in i jarramas, mitt andra hem. Eller man kanske ska säga mitt första hem nu tills december. Men det ska bli roligt att träffa alla igen, och hålla på o fjönta sig som vanligt. Jag försökte desperat få folket här hemma att förstå mina internskämt, men inte ens pappa fattade. Så jag har gått runt och skrattat åt mina egna ord och skämt, måste fan ha sett sjukt ut. Men vem fan brys sig? ;)

Sitter och klurar på ifall jag ska köra igång en film eller om jag ska försöka sova. Tror nog att det blir det först nämda. Jag har slängt över green street hooligans här så blir att se den. Hoppas innerligen att jag inte börjasr böla i slutet, annars får jag göra som jag brukar göra när jag ser den, stänger av den innan han dör.

Nej, nu film!

Psst, jag börjar att älska mitt nya hår!! :)

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0