5/4 vem där?

15:38  Ursäkta för min lama rubrik, jag skulle ha något annat, men ordet var alldeldes för komplicerat för mig att skriva. sara & svenska går IKKE ihopa kan jag lova, höhö. Så med det sagt går vi vidare till dagens snackis..

10:30 befann jag mig på frisyrmakarna på väla med en sjuk nervositet och höga förväntningar. 2h senare gick jag därifrån mest chockad, men endå posetivt överraskad. Jag blev utsatt för färgning, toning, klippniing, lite trimmning coh styling. Ja jävlar, har sparar vi inte på krutet!

Det blev kort, en förjävla snygg färg, Jag ska bara vänja mig vid det, men det blir nog bra. Själv så tycker jag ialf att jag ser mer ut som min ålder och en gnutta mer sofistikerad. jaja!

Nu ska jag fortsätta packa, skivan som jag lyssnade tog slut så passade på att ta en "blogg-break" då så ni vet om att jag lever. Nej jävlar vad jag flummar idag.

Som vanligt kommer det ett feting inlägg från bussen!

ciao!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det ser bra ut :)

2010-04-05 @ 19:37:15
URL: http://annasofiew.blogg.se/
Postat av: Sara S.

gooodie!

2010-04-08 @ 18:46:10
URL: http://stenfeeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0