7/4 new week

23:44  Fullt upp och smått utmattad, precis som vanligt med andra ord. Denna veckan började vi med räddningstjänst, vilket innebär brand/släcknings/belastnings övningar samt sjukvård.

Idag hann vi med ett så kallat belastningsprov, då vi med Tuber skulle ta oss igenom några containrar i fullt mörker, samt hitta två fyllda dunkar och föra ut dem igen. Detta var väll det mest krävande för dagen, mest pga de trånga utrymmena och små marginalerna man hade. Eftermiddagen har bestått av sjukvård och släcning med handbrandsläckare.

Jävligt lörorikt och spännande är det!

Nu ikväll var jag och svanis ute på nivå och tog vars ett glas vin, mest för att komma ut en sväng och bara ha det gott.

Fan, nu börjasr jag bli sjukt trött. Senast kl 01 ska jag befinna mig i bingen, redo för att sova hade jag tänkt. Men som det känns nu så kasnke det är dags att bege sig dit direkt. Måste bara dricka upp min energidryck samt göra mig i ordning.

Nu, sängen!

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0