12/1 HBG

20:12  Mätt

Har varit en ganska så händelserik dag, eller ja lite ialf :)

Var uppe med tuppen (d.v.s halv 11), och vid 12 begav jag mig in mot höganäs för att möta upp Linnea och senare åka vidare mot stan. Första stoppet var skånetrafiken där jag utan lycka försökte få ut min lumpen biljett, hani kassan sa bara att han inte kan göra något åt det och tyckte att jag själv skulle åka ner till Lund för att hämta ut den på SJ, är han helt jävla pantad i huvudet eller?! Vi gick därifrån och hamnade på mezo för en sen lunch. Pasta med kyckling och stuff blev det för mig, gott! Där satt vi ett bra tag, åt, snackade och hade allmänt trevligt!

Vi gick en runda på stan och jag införskaffade mig en ny necessär, en blåglittrig eyeliner, ett halsband av massa kjedjor, en jack/tröja och en göörsnygg långarmad spetströja som var lila! Riktigt nöjd med mina inköp då allt handlades på rea och räddade min ekonomi en smula ;)

Jag vägrade dock att åka hem utan min biljett så ringde upp SJ. Efter dryga 40 minuter i telefonkö var det min tur, och det hela slutade lyckligt. Så nu sitter jag här med min tågbiljett till Karlskrona, 06:42 måndag morgon, beger jag mig mot nya äventyr. Sen hann vi även med en kaffe på espresso house under tiden jag satt i telefonkö och väntade ;) haha.

Så nu sitter jag här framför datan, mätt, halvseg och spänd. Tänkte chilla lite och försöka skriva en packningslista om vad jag ska ha med mig till lumpen. Bäst att göra den så här några dagar innan, för då har jag tid att tänka igenom ifall det är något annat som ska med också.

Nu taggar jag!

ciao


Bild tagen inne i elevrådsrummet på skolan nästan precis innan utspring :) STUDENTEN 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0