13/1 em

15:39  blogg

Sure, jag sa att jag inte skulle blogga mer förränns det var dags för lumpen. Men detta är inför lumpen, så det räknas ;) haha!

Har precis klätt på mig efter att släng ihop lite pannkakor & fikat med pappsen. Det var gott!  Har även påbörjat min inhandlingslista till lumpen och det verkar som om jag får en väska av mamms&papps, för pappa pratade om inter sport innan så man kan alltid hoppas! :) Har även signerat & aktiverat mitt nya bankkort & ska nu skriva ner lite tankar&åsikter inför lagmötet ikväll.

Sitter även och lyssnar på yellowcard och försöker klura ut varför jag slutade lyssna på dem. Eller jag slutade nog aldrig, bara det att det kom upp annan musik som jag lyssnade på en massa. Nästan alla yellowcard's låtar för med sig så otroligt många minnen, det var de bl.a jag lyssnade på när det var som värst med allt. De har blivit en form av terapi kan man nog säga. För mig betyder deras texter otroligt mycket, de innehåller så mycket styrka, kärlek & kämparglädje. Äh, oavsett hur mycket jag försöker förklara så går det inte att sätta ord på allt.
Det som jag villkomma till är att jag fyllt min ipod med alla deras album, likaså massa annan musik som är "jag". Perfekt att lugna mina nerver med påäg till karlskrona ;) haha.

Nej nu ska jag försöka skriva de där åsikterna.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0