13/1 Skallebank

12:01  Sitter med en jäkla skallebank som näsan precis tog över mit huvud^^

Idag är en av de få dagarna då jag inte har något planerat, ialf nu på eftermiddagen. Igår hade jag tänkt ut massa skit jag skulle kunna göra, men nu känner jag verkligen inte för att göra ett skit. Allt bara snurrar runder i huvudet och jag vet varken ut eller in länre känns det som. Jag behöver nog e sån här dag, då det bara är jag och mina tankar.

En possetiv sak är att mitt VISA kom hem i brevlådan idag, blev ju av med det i fredags och nu har jag äntligen ett nytt. Även om det nte var många dagar jag var utan, så känner man direkt hur beroende man är av ett bankkort. Jag är den som sällan går runt med kontanter, utan föredrar mitt VISA. Nu är det tillbaka, nytt och fräscht! ;) haha!

Sen är det hockeyträning ikväll, och så ska vi ha lagmöte innan. Så jag taggar hemifrån redan vid 6, och med tanke på hur lat och slö jag är ibland eller gasnka så ofta så fick jag precis ganska så bråttom. Idag ska jag hinna med att tvätta, skriva den där lumpenlistan som jag inte gjorde igår, städa rummet och laga mat. Hm, det löser nog sig..

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0