17/1 söndag

13:07  Almost D-day

Så var hela denna veckan över och likaså hockeyn för ett tag framöver. Imorgon är det inryck på tredje sjöstridsflottiljen i karlskrona. Men nu är det söndag och jag ska njuta av dagen till fullo.

Gårdagen var rolig & jävligt tradig. Skoj som fan att lira men för jävla tradigt att förlora, speciellt (vad jag anser) på onöödiga utvisningar som vi tar på oss sista minuterna. Men så är det, nya tag.

Jag har precis valt ut kläder, plattat håret och ska snart sminka mig. Idag blir det frst väla för att inhandla en väska och sedan bio, vad vi ska äta ikväll vet jag dock inte ännu, men något gott är det redan bestämmt ;) haha!

Jag tänkte börja packa alla mina grejer, men gör hellre det senare ikväll så jag inte tänker på lumpen hela dagen. Utan det får bli precis innan jag går och lägger mig.

Nu är det dags för lite smink.

ciao

Kommentarer
Postat av: emma

Lycka till! Hoppas du kommer trivas, kram :)

2010-01-17 @ 21:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0