2/1

00:38  januari 2010

Nytt år, nya tag!

om sexton dagar rycker jag in i lumpen, fatta sextom små dagar. Det är 2½ vecka, dvs ingenting!
Hela nästa vecka är fullbokad med jobb, hockey träning, match, träffa homies & förhoppningsvis utgång. Veckav  därefter är nästan likadan. Shit alltså, jag börjar bli nervös nu. Det är nu det händer, på riktigt.

Nyårslöften har jag skaffat, bara några få men som jag verkligen vill och ska försöka att hålla. Dock håller jag de för mig själv. Men ska framförallt blogga och skriva ner massa minnen och händelser under min lumpen tid & fota en massa! Minnen!

Oskar åkte hem vid 9 ikväll, så nu sitter jag här ensamhemma och är extremt uttråkad. Eller mja inte uttråkad, men har huvudet fullt med miljoner tankar.

Nu ska jag göra lite lättare övningar för rygg&mage framför tv'n innan jag kryper till sängs för kvällen.

Ps. Jag är tillbaka!

ciao


Kommentarer
Postat av: Maja

ja du får skriva en massa så du håller mig uppdaterad!!! ska blir spännande att jämföra lumpenerfarenheter! ;) puss!!!

2010-01-03 @ 15:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0