20/7

14:04  Det blev ingen löparrunda, istället sov jag genom alarmet och vaknade för 1½h sen, dvs halv 1. haha!
nu har jag hunnit med att vattna alla blommor, tomater städat vardagsrummet, börjat städa köket och dammsugit HELA huset. Tänkte vattna hela trädgården med, om jag hittar trädgårdsslangen vill säga =P Yes, idag kommer mamma & pappa hem, vilket förklarar städandet. Ska bli skönt, har faktikst saknat dom, och speciellt tusse. Han har gått runt och gnällt konstant här hemma. min lillafiskise :)

Nu tänkte jag köra igång en tvätt och borsta tänderna, men först ska jag bara nörda mig vid datan lite ;)'

puss ciao


Kommentarer
Postat av: Maja

hej min snuttgurka!! Vi ska ha förfest på lördag, festival då vettu! Och du ska veta att du är varmt välkommen hit! :D

2010-07-25 @ 21:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0