10/3 samma skit.

21:42  Lumpen, lumpen och lumpen!

Är ledig hela veckan och som jag har längtat efter detta. Men nu när jag väl är hemma så vill jag fan inget hellre än åka tillbaka. Samma sekund man kommer hem så är det en jävla massa drama med precis allt. Vänner, träning, hockey. Jag pallar inte detta, känns för fan som jag lever i en jävla dockusåpa - men det kanske hade vatt något. Ska nog ringa kanal 5 och kolla ifall de är intresserade ;) Äh, men allvarligt så många som hela tiden lägger sig i allt är det för fan löjligt,

Fast det som suger musten ur mig mest är känslor, eller kanske brist på känslor passar in bättre. Jag vet inte hur jag ska agera, ta mig till eller överhuvudtaget bete mig. Samtidigt som jag är så jävla lycklig så har jag aldrig kännt mig mer ensam än vad jag gör just nu.

Äh, för fan. Nu får jag rycka upp mig. Ibland blir man bara så sugen på att checka ut.

Imorgon får jag hem min nya älskling, en svart liten fin minidata som ska hänga med till lumpen och likaså bloggandet. Det är ialf tanken, minst ett inlägg om dagen. Mest för min egen skull så jag kan rensa huvudet och bli klok på mig själv.

Nu är det musik som gäller!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0