10/3

22:05  Jag slutar aldrig att förvåna mig själv.
Jag sitter helt serist och lyssnar på SVENSK musik, så som kent, winnerbäck och maggio. Hum, jag måste nog ha slagit i huvudet eftersom jag njuter av musiken med. Äh, det går väll över.
Fast sen har KENT bland dom bästa låttexterna all time, det är något djup i det och inte bara massa skit trams som i alla andra låtar som pumpas sönder på radion. SKa det vara musik ska texterna ha något i sig annars får det vara råpumpande av bas ;) haha!

Jag intalar mig själv att jag klarar detta, jag är fan gammal nog för att stå på egna ben och behöver ingen pelare att stötta upp mig på. Jag har rest mig från tyngre fall så egentligen är detta bara en piss i mississippi. Men fan, klart det känns endå. Jag är ju trots allt människa. Får fokusera på de småsaker som lyser upp dagarna istället, det var Guld att träffa emelie & sarah, det är när jag träffar dem som jag verkligen inser hur jävla underbara vänner jag har, som accepterar mig som den störda människa jag är ;) haha, ni är fett najs brudar!

Lite negativt skit är att knät vägrar bli bra, precis som jag sagt tjugosjutusen gånger innan. Igår gjorde jag en idiotisk sak och kärde utan mitt "knäskydd" och nu får jag ta straffet för det. Jag tror inte ens jag vågar tänka efter hur illa det verkligen kan vara, jag tror jag är rädd för att gå till läkaren och han ska säga att jag kan glömma hockeyn och att knäet är helt pajj.  Jag fortsätter inbilla mig att det går över av sig själv. Så länge jag kan använda benet så överlever jag.  Annars finns det säkert nya i plast! ;)

Annars då, jo jag är nästan söndertaggad till helgen. Fredag bär det först av hem till maja, det är en grym tösabit som jag också saknar något kopiöst! Sen trycker väll man in lite dricka och härjar, och på söndag bär det av till karlskrona igen. Med blandade känslor måste jag säga, visst man saknar faktikst folket även om det är svårt att tro. Man bygger upp sin lilla värld där borta och har sina rutiner. Sen när man väl kommer hem så är det en helt annan vardag. Men det e gott. Jag vill bara ha v.12 så att jag kommer iväg på den där intervjun och hoppas något så jävla mycket att jag får det. Hade varit underbart, MEN en dag i taget. Annars glömmer man fan bort att leva.

Äh, nu ska jag nörda mig lite ;)

ciao


old times, miss it!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Saknar den tiden också. Vi saknar dig!

2010-03-17 @ 10:16:11
URL: http://annasofiew.blogg.se/
Postat av: Maja

har varit in tusen gånger på din blogg men har blivit lika besviken varje gång jag sett att du inte skrivit nått. Och nu finns det plötsligt sjukt mycket att läsa om!! :P



Du är grym!!! :)

2010-03-21 @ 09:40:31
URL: http://majaoberg.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0