11/3 bedövad

11:17  Då var man hemma efter en morgon som har spenderats på folktandvården i råå. Allting började men en vanlig undersökning, sen visade sig att jag hade hål i en jävla tand, så de tryckte in mig en timme senare. Sprutan gjorde förbannat ont och det känndes verkligen som hon sprutade in bedövningsmedel för hela kroppen om man säger så. Själva borrningen var brutal, eller det känndes ialf som de borrade in till hjärnan. När jag gock därifrån så var hela munnen & halva ansiktet bedövat- Härligt, öhhh! Usch, jag tycker INTE om tandläkare, tur nog så ska jag inte dit förränns om 1½år för nästa kontroll.

På vägen hem körde jag och bror inom kakboden och jag fick mig en birkabulle, fatta allvarligt det har blivit. Jag som är världenskakmonster tackade NEJ till en kaka/bakelse och valde en fralla istället. Usch, tandläkar besöket har gjort avtryck i mig, tvivlar starkt på om jag någonsin kommer dricka läsk igen.

Nu ska jag en gång för alla ta tag i rummet, pumpa musik ur högtalarna och hare jävligt chill. Väntar på att the phone house ska höra av sig, för samma sekund som de gör det bränner jag av till väla för att hämta ut min dator.

Nej, nu jävlar!

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0