11/3 kwell

20:57  Vilken jävla dag. EN total skitdag måste jag säga. Det enda vettiga är att jag fått tvättat allt, så nu är ALLA mina kläder rena, och det är mycket kläder gott folk. Det blev inge väla för brorsan pallade inte skjutsa mig ikväll och late jag tar inte bussen frivilligt! Men imorgon lovade han att köra mig, så får se hur det blir med det, min dator måste jag ha nu. Börjar bli smått sönderstressad över att jag inte ska hinna få ut den innan jag åker tillbaka. Nej, imorgon tar jag fan tag i det!
Sen är min överläpp, eller mina läppar och insida av munnen är forfarande bedövat, känns lite sjukt att kunna bita sig så jävla hårt i läppen utan att det känns, där märker ni hur lättroad jag är. Äh, det går ialf över tills jag dör. öhh, hoppas jag. haha!

Dagen har annars bestått av förjävliga humörsvängningar och ett sjukt temperament. Är förvåad att min dator fortfarande är hel och att inga saker fick större skador. Usch, jag måste verkligen hitta någon att prata med och kunna snacka ut om allt med. För som det är nu så håller jag all ilska och skit inom mig, sen ligger det bara och bubblar tills den där sista droppen kommer och då bryter helvetet löst. Jag orkar verkligen inte med mitt humör, och jag försöker verkligen att kontrollera det, men det går bara inte ibland. uscha!

En annan bra sak är att mitt abonnemang är igång nu, så nu slipper jag det jävla kontantkortet och slipper tänka på hur mycket cash det är kvar på det. Sen är min nya mobil helt jävla underbar, I love it! Börjar lära mig mer och mer, så det är fiiint :)

Åh fy fan vad jag vill lira hockey! Vill bara köra, köra och aldrig sluta. Känns som jag lätt kunde kört en match utan byte^^ Så mycket energi har jag inom mig som bara ligger och väntar^^ Träningskläder är något som måste packas med till karlskrona nu när vi ska vara där i 2 veckor utan hemvisit, sara goes seriös igen och klart som fan jag vill ha mitt nickname Hulken tillbaka ;)

Nej nu får håret ta och torka så jag kan platta det ;) Fy fan vad lent och underbart det är nu! Tog världens dusch innan, med vanligt schampo balsam, silver schampo och inpackning. Lovely! :)

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0