15/3 GSU

17:59  Så var första dagen av gsu´n avklarad. GrundläggandeSoldatUtbildning för er som inte fattar ;) Dagen började med att jag vaknade kl 05.00 och var pigg som en nötkärna.. Därefter var det frulle som gällde för att sedan hämta ut våra vapen och MIN tor. Yes, that´s right, jag har döpt mitt vapen till tor. Det känns så maskulint och förjävla kraftfullt, great combo ;) Sedan har hela dagen spenderas på rosenholm och skjurtbanan. VI har tränat olika skjutställningar, patron ur, samt haft prov & teori.. Ja´g trodde verklingen inte jag skulle säga det men fy fan vad roligt det var idag. SKa bli roligt att få komma igång med skjutandet och bli rambo på riktigt ;)

Nu har vi slutat för dagen och kvällen ska spenderas med Hipp Hipp och kanske en läsk, beroendes på ifall jag orkar gå till sveas eller inte ;)

Nej nu börjar folk hetsa lite, we´ll be back soon.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0