18/3 thursday

18:51  Hallojsan.

Sitter och chillar i logementet nu, har diskat min snuskburk och samlar nu kraft till att packa om min stridspackning. Idag var ytterligare en härlig dag på skjutbanan, blev skjutandes liggande & på knä. Var lite trixit io början med att få till en bra skjutställning som passar mig, men i slutat så lyckades jag helt fint :) Så ser fram emot nästa skjutpass :) Tomorrow är det närkamp som står på schemat, ska bli förjävla roligt. Om inte annat så får jag äntligen chansen att få ut lite av de aggretioner som jag har inom mig nu.

Velar om jag ska tagga upp till dagrummet och kolla hockey, får se lite vad jag gör. Annars blir det nog att vila upp sig ikväll. Tänkte först dra till gymmet idag med, men det sket sig. Passar på att vila upp ryggen lite, den fick lite mycket väl stryk idag, men värst var nog knäna. MEN jag överlever ;)som alltid, haha!

ciao


Fy fan vad jag vill ha dig, vill bara skrika ut det.


Kommentarer
Postat av: Maja

hur går det med vapnet och så? Har du fått kortare kolv? Pyss

2010-03-21 @ 09:45:24
URL: http://majaoberg.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0