19/3 helgstjänst

19:05  Har precis tagit mig en dusch, slingat svanbergs hår och ska snart göra mig i ordning för en runda på stan. Är inte så hemskt att spendera helgeni  karlskrobna ändå. Veckan har gått så otroligt jävla snabbt, så nästa vecka kommer nog susa förbi den med..

Idag hade vi först skyddsvaktsutbildning, sen tog vi vaccin mot TBE, FY FAN säger jag bara. sprutor är fan det värsta jag vet, fick ´panik när det väl var min dags att ta den, Men är ialf glad nu i efterhand att jag verkligen tog den och inte sket i det. Hela eftermiddagen har vi haft närkamp, helt sjukt roligt! Vi fick slå på mitsar, med våra vapen, samt lära oss försvara oss mot knivar. Ska bli skoj att se hur nästa lektion kommer vara upplagd :)

Ska som sagt ut en runda med svanis ikväll. Får se vad vi gör, men blir väll att vi sätter oss och chillar någonstans och har det allmänt gott.'

Så nu ska jag platta håret, sminka mig och sedan bär det av, eller ja om en timme eller två snarare ;)

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0