20/3 EN LÖRDAG I TJÄNST

22:10  Har varit en riktig heldag så att säga, vi var tillbaka på logementet vid 8 halv 9, eller jag och 2 till var tillbaka lite tidigare eftersom vi åkte bil tillbaka medans de andra marcherade. Mit knä börjar bli förjävligt igen, pallar verkligen inte!

Nu har jag fått i mig några mackor och snart kallar bingen ialf. Hela dagen har bestått av skyddsvakt, teori samt prakitskt övande. Var faktiskt ganska så roligt, det blir roligare för varje dag då man lär sig mer och mer hela tiden! :)

Lite personligt så hände världens "missöde?" igår, eller ialf missförstånd. Tänker inte gå in på detaljer eller personer. Men stör mig någon kopiöst på det. Du säger hela tiden att du hela tiden sätter alla andra framförv dig själv, att du har så jäkla mycket att göra och nästintill dumförklarar mig hela tiden. Men som news, när du är med mig eller liknande så pratar du Bara om dig själv, det är bara ditt liv, dina problem, ditt jobb ovh du som är intressant enligt dig. FÖr så känns det fan. och när jag försöker bestämma något med dig så¨fattar jag inte, eller så är jag bara korkad. Jag har också ett liv, jag har fullt upp dagarna i ända. Man tar sig tid ifall man vill något. Prioritering heter det, och nu ´säger jag absolut Inte att du ska skita i saker för att prata med mig, men kom igen, vem har inte 5 min över innan man går och lägger sig, eller en liten paus på dagen? Nej, jag vill bara skita i allt egentligen, men det går inte.

Jag tror jag ska sluta bry mig, för så fort jag börjar bry mig så blir jag fan bara sårad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0