26/3 hemfärd

16:20  Såja, nu har jag suttit på bussen i snart 1,5h, och har ytterligare 2h framför mig. Är verklige´n grymmt segt att åka buss, men man kommer hem ialf och slipper en massa byten och väntan på anslutningar.

Idag var det rörligta mål som gällde på skjutbanan. vi fick skjuta två omgångar var, varav den ena var stående på 25m och den andra var knästående på 50m. Var riktigt roligt, och bra gick det med ;) vi var tillbaka iogen vid lunch och då var det rent skepp som gällde. D.v.s att våra logement samt korridor ska städas jävligt noga.

Sska bli härligt att komma hem igen, men framför allt ska det bli jävligt härligt att få snöra på sig grillorna igen och köra ett pass. Helt sanslöst så mycket jag saknar att lira, det är bland annat därför jag inte tycker om sommaren, för då finns det nästan ingen is och säsongen är över. Visst, sen är det jväligt härligt med sommarträning och fys med, fast det finns ingen som kan jämnföra sig med ett svettigt och härligt ispass. Nej, på söndag då ska jag verkligen ge allt på träningen och helt köra slut på mig själv. Älskar den känslan efter ett pass, när man inte ens orkar stå upp och det är ett helvete att gå för man inte har någon kraft/ork kvar i benen. Åhja!

Det är fortfarande fint väder, eller det börjar bli mer dimma ju längre vi kör, men får hoppas på att den släpper igen. Hade vatt skönt att ta en långpromenad ner till hamnen och så när man kommer hem, får hoppas på vädret då!

Nej nu ska jag fixa lite med bliderna och slänga upp dom på facebook, sen ska jag nog ta och sova en runda med. Känner att ögonen börjar ge vika efter gårdagens bravader, eller snarare veckornas bravader ;) haha!

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0