27/3 colour

14:24  Sådärja, nu var det dags igen! Sitter med färf i nästan hela håret (slingor närmare bestämmt) I'm going blondisch, eller lite blondare är nog mer rätt att säga. Färgen sa sköljas ut om 15 min så då får jag se resultatet, hopppas dpå det bästa! ;) haha!

Annars då, jo är hemma igen. Känns sjukt märkligt och nästan orealistiskt. Men det var också samma sekund som jag klev av bussen i helgsingborg som det känndes som hela världens problem vilade på mina axlar åter igen. Det var nästan så jag inte ville åka ifrån karlskrona. Jag trivs jävligt bra där, i min bubbla och är nästan onårbar för omvärlden. Men vafan, man får göra det bästa av det hela.

Idag sov jag till 12! vilket var så otroligt jävla skönt, fast jag vaknade redan vid 8 och sedan låg jag bara och drog mig i sängen - för jävla härligt! Har också hunnit köra igång en tvätt, och ska nog ner och slänga ihop en lätt lunch snart. På vägen hem igår så var vi inom citygross och handlade, så nu är kylskåpet fyllt med mina favoriter och allt där till!

Nej nu ska jag slänga mig i duschen och skölja ur färgen, update kommer senare!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0